ספרד נגד מרוקו שידור חי ישיר של התוצאות ממשחקי מונדיאל 2018



מכבי חיפה נגד הפועל אשקלון

ספרד נגד מרוקו משחק מונדיאל 2018 בו ספרד מחפשים ניצחון משכנע ראשון במונדיאל הנוכחי כדי להבטיח באופן סופי ומוחלט את מקומם בשמינית הגמר. במשחק הקודם הספרדים אמנם השיגו שלוש נקודות אך היו רחוקים מלשכנע מול נבחרת איראן. בשל היכולת הלא מספקת המאמן פרננדו היירו עשוי לערוך כמה שינויים בהרכב כשאחד מהם הוא הספסול אפשרי של אנדרס אינייסטה, כובש שער הניצחון בגמר מונדיאל 2010. אינייסטה שיחק 71 דקות מול האיראנים והחלף על ידי קוקה. דייגו קוסטה, שכבש עד כה שלושה שערים בטורניר, צפוי להמשיך וקבל קרדיט בחוד.


שידור חי לצפייה ישירה ספרד נגד מרוקו - תקציר המשחק: לאחר ההפסד המתסכל במשחק הקודם לפורטוגל הפכה הנבחרת הצפון אפריקאית לראשונה שהודחה באופן רשמי מהמונדיאל. כעת נותר לחבורה של הרווה רנאר קרב על הכבוד בלבד כשהמטרה היא לא סיים את הטורניר עם מאזן של שלושה הפסדים. נראה שהמאמן הצרפתי לא יבצע שינויים רבים ביחס למשחק מול פורטוגל. איוב על קעבי עשוי לשוב לחוד במקומו של חאליד בוטייב.

ספרד נגד מרוקו מונדיאל 2018


אתר זה מספק מידע ותוכן חיוני לגולשים ברשת בחינם. הגישה למידע באתר מתבצע בצורה קלה, נוחה ובטוחה על-פי תקנון האתר.






הרווה רנאר אמר: "אנחנו מרגישים שזה לא צודק שכבר עפנו עוד לפני המשחק השלישי, אבל זאת המציאות וצריך להתמודד איתה. אנחנו רוצים לשמור על הכבוד שלנו, זה מה שנשאר לנו. זה קשה לשחק במשחק כזה, כשאתה יודע שאתה הולך הביתה, אבל אנחנו צריכים להכריח את עצמנו למצוא משהו להילחם עליו. אני מקווה שהיריבה תגרום לשחקנים לרצות לתת את כל כולם ולהעניק לאנשי מרוקו רגע של אושר. נשחק כמו ששיחקנו נגד פורטוגל ונגד איראן, ננסה לעשות הכל כדי לנצח".