אורוגוואי נגד רוסיה שידור חי ישיר של התוצאות ממשחקי מונדיאל 2018



מכבי חיפה נגד הפועל אשקלון

אורוגוואי נגד רוסיה משחק מונדיאל 2018 בו רוסיה תפגוש את אורגוואי בסמארה כשלשתי הנבחרות מאזן של שש נקודות. תיקו יספיק למארחת כדי לסיים בראשות הבית בזכות הפרש שערים גבוה (7+) לעומת הסלסטה (2+), שבכדי לסיים ראשונים יהיו חייבים לנצח. ברוסיה הופתעו לטובה מהיכולת של הנבחרת. המאמן, סטניסלב צ'רצ'סוב עשוי להעניק מנוחה למספר שחקנים כשברור כעת שפיודור סמולוב ואלכסנדר גולובין שסוחבים כרטיס צהוב לא ישחקו מחשש שיקבלו צהוב נוסף ויחמיצו את שמינית הגמר.


שידור חי לצפייה ישירה אורוגוואי נגד רוסיה - תקציר המשחק: צ'רצ'סוב, מאמן הנבחרת המארחת, דיבר במסיבת העיתונאים: "אנחנו רוצים לסיים ראשונים את הבית המוקדם. נקבע את ההרכב גם לפי הדו"ח הרפואי. לא נעשה שום חישובים. תפסיקו לשאול אותי על הלחץ שיש על השחקנים. אני מאמן, לא פסיכולוג". לגבי סוארס וקבאני אמר המאמן: "הפחידו אותנו עם מוחמד סלאח ושום דבר לא קרה. עכשיו מפחידים אותנו עם סוארס וקבאני. האם אשחק עם שני חלוצים? יש על זה איסור? אם ככה לא נשחק. בסוף האימון ניסיתי את האפשרות הזאת, אבל לדעתי נשחק ישר עם שני חלוצים, זה מסכן את הקבוצה היריבה".

אורוגוואי נגד רוסיה מונדיאל 2018


אתר זה מספק מידע ותוכן חיוני לגולשים ברשת בחינם. הגישה למידע באתר מתבצע בצורה קלה, נוחה ובטוחה על-פי תקנון האתר.






במסיבת העיתונאים אמר המאמן בני בן זקן: "זה משחק שיש לו משמעות רבה. אנחנו משחקים מול קבוצה טובה שנמצאת במקום הראשון. פגשנו אותם כמה פעמים והוכחנו שאנחנו מסוגלים להתמודד וראויים להתמודד. נעשה את המקסימום ועם התמיכה של הקהל שלנו הגיע הזמן שננצח העונה את ב"ש בליגה".

הסגל למשחקים הקרובים: "לכל השחקנים יש חלק בהצלחה שלנו והם צריכים להיות מוכנים. כולם צריכים להיות בשיא בתקופה הזו. כשאתה מגיע למשחק העונה אתה לא עושה חשובים. נצטרך את התרומה של כל השחקנים. כולם ישחקו".